11 lutego 2014

od-planować życie

 

Łagodność, delikatność, czułość. 
Z tym kojarzą mi się wpisy na blogu, którym chciałabym Was dzisiaj poczęstować w spiżarni

blog o świadomym i pozytywnym macierzyństwie 

Emilia, która opowiada w nim o swojej relacji z córką, wydaje mi się jednak także osobą zdecydowaną, mądrą i konsekwentną. Konsekwentną nie w znaczeniu sztywności oraz braku elastyczności w kontakcie ze Śmieszką, swoją pociechą. Raczej konsekwentnie realizującą projekt od-planowania życia, czyli podążania za głosem dziewczynki, którą w sobie odnalazła.

Łagodność, delikatność, czułość...
Tak jak odczucia, które wiążą się dla mnie z tym zdjęciem.


Jednym z niewielu, jakie można znaleźć na tym blogu. Mimo że jego autorka nie załącza do swoich postów żadnych elementów wizualnych, mam wrażenie, że jej pisanie pomaga mi lepiej widzieć siebie, moje dzieci i otaczający nas świat. Ratuje mnie przed krótkowzrocznością i zaślepieniem

Ot, taki specyfik na przetarcie oczu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz